حکیمی: بخاطر ترس از رقابت رئال مادرید را ترک کردم؟ اینگونه نبود!

حکیمی: بخاطر ترس از رقابت رئال مادرید را ترک کردم؟ اینگونه نبود!

پایگاه خبری فوتبالی – اشرف حکیمی اعلام کرده خروجش از رئال مادرید به خاطر ترس از رقابت نبوده است و شایعات در این زمینه بی‌اساس است.

به گزارش فوتبالی، اینتر شب گذشته پس از یک دهه قهرمان ایتالیا شد. یکی از مهم‌ترین بازیکنان در این راه، اشرف حکیمی، مدافع راست سابق تیم‌های دورتموند و رئال مادرید است که در اینتر شکوفا شد. او در جدیدترین گفت و گوی خود به این سوال پاسخ داده که آیا به دلیل ترس از رقابت از رئال مادرید جدا شده یا خیر.

حکیمی در جدیدترین گفت و گوی خود به ال چرینگیتو گته: باید شفاف‌سازی کنم. مردم در حال صحبت درباره این هستند که نمی‌خواستم بر سر تصاحب جایگاهم در رئال مادرید بجنگم اما اینگونه نبود.

اشرف حکیمی در اینتر کونته نقش مهمی داشت و در ۴۱ بازی در تمام رقابت‌ها برای کونته بازی کرد. او ۷ گل زد که یکی از گل‌هایش در دیدار مقابل کروتونه بود و باعث قهرمانی زودهنگام اینتر شد.

حکیمی در ادامه افزود: همه می‌دانند که رئال مادرید خانه من است و اینکه من دوست داشتم آن‌جا بیشتر بازی کنم اما با توجه به تفاوت شرایط فکر می‌کنم باشگاه تصمیم دیگری گرفت. این مسئله باعث آزار من شد که مردم فکر می‌‌کنند من بابت جایگاهم در این تیم می‌ترسیدم. من اولین نفری بودم که پرسید آیا اگر به این تیم بروم می‌توانم جایگاهم را به دست بیاورم زیرا حس می‌کردم شایسته آن هستم.

1101