وقتی برنامه‌ بازی‌ها به جای سایت سازمان لیگ در برنامه فوتبال برتر اعلام می‌شود

وقتی برنامه‌ بازی‌ها به جای سایت سازمان لیگ در برنامه فوتبال برتر اعلام می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- داشتن خبر دست اول و قرار دادن آن در اختیار مخاطب یک اصل حرفه‌ای در کار رسانه محسوب می‌شود اما در این میان وظیفه روابط عمومی‌ها چیست؟

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی مجری این برنامه اعلام کرد زمان دو بازی از هفته 22 لیگ برتر بین تیم های استقلال – ذوب آهن و سپاهان پرسپولیس تغییر خواهد کرد. این خبر در حالی در این برنامه اعلام شد که پیش از آن روابط عمومی یا مدیران سازمان لیگ درخصوص آن صحبت نکرده بودند.

اینکه خبر مربوط به تغییر زمان بازی ها از یک برنامه تلویزیونی اعلام می شود بی‌شک نقش روابط عمومی سازمان لیگ را زیر سوال می‌برد. طبق پیگیری خبرنگار فوتبالی بعد از اینکه شب گذشته میثاقی روی آنتن زنده از تغییر زمان دو بازی جمعه شب صحبت کرد، اعضای روابط عمومی سازمان لیگ بسیار ناراحت می شوند زیرا تمام اخبار مربوط به زمان بازی‌ها باید ابتدا روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار بگیرد و بعد از آن در رسانه‌های دیگر منتشر شود.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که به گفته سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، قرار است برنامه جدید مسابقات، تا آخر وقت اداری امروز اعلام شود.

9697