پیام کونته به مخالفانش پس از قهرمانی: به اینتر آمدم تا افتخار به ارمغان بیاورم

پیام کونته به مخالفانش پس از قهرمانی: به اینتر آمدم تا افتخار به ارمغان بیاورم

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کونته  پس از قهرمانی اینتر درباره شرایط خوددر این تیم پس از دوران سختی که برخی خواستار اخراجش بودند صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از بازی به اسکای اسپورت گفته: خوش‌شانس بودم که با تراپاتونی مسیر های متقابل را طی کردم و فکر می‌کنم اگر با او کار نمی‌کردم ممکن نبود مانند دوران بازی‌ام در دوران مربیگری موفق باشم. کسانی که در اینتر مربی یا بازیکن بوده‌اند می‌دانند که چه شرایط پیچیده‌ای وجود دارد. شما باید اتفاقات مختلف را در نظر بگیرید. برخی اوقات بازی‌های طولانی است اما نباید هویت‌تان را از دست بدهید و من این کار را نکردم. فکر می‌کنم این اتفاق (قهرمانی) از طرف کسانی که روز اول من را به خاطر گذشته‌ام قبول نکردند هم تحسین می‌شود. من به اینتر آمدم تا در ۴ سال افتخار را برای این تیم به ارمغان بیاورم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادم.

در ماه نوامبر (آذر) هشتگ اخراج کونته در شبکه اجتماعی توییتر مورد استقبال قرار گرفته بود و نظرسنجی‌های زیادی در رابطه با اخراج او صورت گرفته بود. از کونته پرسیده شد خطاب به کسانی که خواستار اخراج او بودند چه پیامی دارد؟ او پاسخ داد: مطمئن هستم که هواداران دیگر تیم‌ها پشت آن نظرسنجی‌ها بودند!

1101