پیکه: باید اتلتیکو مادرید را ببریم؛ چاره دیگری نداریم!

پیکه: باید اتلتیکو مادرید را ببریم؛ چاره دیگری نداریم!

پایگاه خبری فوتبالی – جرارد پیکه برد مقابل والنسیا را امری مهم خوانده و اعلام کرده ان‌ها باید با یک تفکر برنده مقابل اتلتیکو مادرید بازی کنند زیرا چاره‌ای جز برد ندارند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا در حالی که در ابتدا از والنسیا عقب افتاده بود در نهایت ۳-۲ برنده شد. این برد پس از شکست هفته گذشته مقابل گرانادا برای بارسلونایی‌ها اهمیت فراوانی داشت و طبق صحبت های پیکه به آن‌ها اعتماد به نفس داد.

پیکه پس از برد مقابل والنسیا به خبرنگاران گفته: یک بازی را پس از شکست غیرمنتظره مقابل گرانادا با برد پشت سر گذاشتیم برای اینکه تا آخرین لحظه بجنگیم. هنوز در کورس قهرمانی هستیم. هنوز آن‌جا و آن هدف ما است. می‌خواستیم بازی را زودتر به نفع خودمان خاتمه دهیم. حریف بانشاط بازی می‌کرد و هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. باید گل‌ها را یکی یکی تحلیل کنیم. آن‌ها کمتر از ما شوت زدند اما مشکل اینجا بود شوت‌های‌شان درون چهارچوب بود.

مدافع تیم بارسلونا در ادامه افزود: شکست سه‌شنبه خسارات زیادی به ما وارد کرد اما برد مقابل والنسیا و ویارئال به ما اعتماد به نفس داد. خودمان را برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید با تفکر برنده شدن آماده کردیم. ماجرا در دستان خودمان است. باید برنده شویم. چاره دیگری نداریم.

1101