عکس؛ هدیه بچه‌های رونالدو به نامزد رونالدو برای روز مادر

عکس؛ هدیه بچه‌های رونالدو به نامزد رونالدو برای روز مادر

پایگاه خبری فوتبالی - اولین یکشنبه ماه می در فرهنگ اسپانیایی به عنوان روز مادر به حساب می‌آید و از آنجایی که جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو هم رگ و ریشه‌ای اسپانیولی دارد، پس به نوعی روز او هم به عنوان یک مادر به حساب می‌آمده است و بچه های کریستیانو رونالدو برای تشکر از او و همچنین قدردانی ویژه از او به او گل هدیه دادند. نامزد کریستیانو رونالدو تصویر این لحظه را به اشتراک گذاشت که بچه های رونالدو به او گل می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، چند ماه پیش حواشی زیادی پیرامون خانواده رونالدو ایجاد شده بود و گفته می‌شد که جورجینا رودریگز از اینکه بچه ها بزرگ کند و وقتش صرف تربیت آن ها می‌شود، رضایت ندارد و از رونالدو خواسته تا برای بچه ها پرستارانی ویژه بگیرد تا این وظیفه از روی دوش او برداشته شود. البته نامزد رونالدو خیلی زود این حرف و حدیث ها را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای گفت که افتخار می‌کند که خودش بچه ها را بزرگ می‌کند.

اکنون به مناسبت روز مادر در فرهنگ اسپانیولی، او یک گل از بچه ها دریافت کرده است تا بابت زحماتی که برای آنها کشیده، قدردانی به عمل آمده باشد. گفتنی است که آلانا مارتینا، فرزند مشترک کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز است.

1470