شعار جالب هواداران معترض منچستریونایتد: ما تصمیم می‎‌گیریم که کی بازی کنید

شعار جالب هواداران معترض منچستریونایتد: ما تصمیم می‎‌گیریم که کی بازی کنید

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد بی صبرانه خواستار خروج خانواده گلیزر از این باشگاه هستند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب در حالی که همگان منتظر بازی حساس منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه الدترافورد بودند، هزاران نفر از معترضان به زور و با رد شدن از نیروهای امنیتی وارد ورزشگاه شدند و اجازه ندادند تا بازی برگزار شود. 

در سال 2005 وقتی خانواده گلیزر خرید باشگاه منچستریونایتد را به صورت رسمی اعلام کردند، حدود 300 نفر از هواداران به صاحبان جدید آن زمان باشگاه اعتراض کردند. آن اعتراضات تا زمانی ادامه داشت و هواداران با در دست داشتن بنرها و اسپری سبز و طلایی، مخالفت خود را گلیزرها اعلام می‌کردند. حالا پس از 16 سال در حالی که به نظر می‌رسید آن اعتراضات اولیه فراموش شده، یک شنبه شب اتفاقات عجیبی در بیرون و داخل ورزشگاه الدترافورد رخ داد. 

دو هفته قبل، منچستریونایتد موافقت خود را حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام کرد و همین موضوع باعث ایجاد یک تظاهرات در بیرون از ورزشگاه الدترافورد شد و هواداران از مسئولان باشگاه خواستند تا در این تورنمنت شرکت نکنند. این تظاهرات نتیجه داد و تورنمنت سوپرلیگ به حالت تعویق در آمد. یک شبنه عصر نیز در حالی که اوله گونار سولسشر از هواداران خواستار یک تظاهرات صلح آمیز و آرام را کرده بود، اما هواداران راه دیگری را در پیش گرفتند. 

معترضان با در دست داشتن بنرهایی همچون "عذرخواهی مورد قبول واقع نمی‌شود" و "گلیزرها باید از منچستریونایتد خارج شوند" صدای خود را به گوش مسئولان این باشگاه رساندند. 

پس از رسمی شدن به تعویق افتادن بازی و درگیری پلیس در آرام کردن تظاهرات در ورزشگاه الدترافورد، گری نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد در سخنی به گلیزرها هشدار داد. 

"با این که الان همه چیز آروم شده، اما هیچی تمام نشده است. فکر نمی‌کنم هواداران به مالکین باشگاه اعتمادی داشته باشند، آن‌ها گلیزرها را دوست دارند و معتقدند که هر چه سریع‌تر باید این باشگاه را ترک کنند."

با این حال یکی از جالب‌ترین شعارهایی که در داخل و بیرون از ورزشگاه الدترافورد خوانده می شد، شعار "ما تصمیم می‌گیریم که شما کی بازی کنید" بود تا به نوعی هواداران یونایتد قدرت خود را به رخ مسئولان این باشگاه کشیده باشند.

4416