اولین چالش وزیر بعدی ورزش: ACL 2021!

اولین چالش وزیر بعدی ورزش: ACL 2021!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در شهریورماه برگزار خواهد شد، که در ایران کابینه ورزشی دست‌خوش تغییر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با اعلام برنامه زمانی مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که استقلال، تراکتور و پرسپولیس در 23 یا 24 شهریورماه باید مسابقات خود را برگزار کنند؛ با این‌حال پیش از این برگزاری این مسابقات یک رخداد مهم سیاسی مطمئنا باعث تغییر و تحولات مهمی در عرصه ورزش ایران خواهد شد.

28 خردادماه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در اواسط مردادماه مراسم تحلیف دولت سیزدهم انجام خواهد شد تا کابینه‌ای جدید روی کار بیایند؛ یکی از اعضای تشکیل‌کننده کابینه دولت سیزدهم، وزیر ورزش خواهد بود که نقش پررنگی در فعل و انفعالات ورزشی به ویژه فوتبال دارد و به ویژه آن‌که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز با مدیریت مستقیم وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع فعالیت دارند.

هر چند مشخص نیست که سکان‌دار بعدی ورزش ایران چه کسی خواهد بود اما براساس تجارب گذشته و آن‌چه در ماه‌هاه گذشته از حوالی وزارت ورزش به گوش می‌رسد مسعود سلطانی‌فر علاقه‌ای به ادامه کار در این سمت نداشته و احتمالا چهره‌ای جدید در این عرصه وارد کار خواهد شد و سکان مسئولیت را برعهده می‌گیرد.

بدون‌تردید این تغییر مهم در اواسط مردادماه و در فاصله یک‌ماه تا شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و مهم باشد و باید دید سکان‌دار جدید ورزش ایران در فاصله یک ماه تا بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چه عملکردی را می‌تواند داشته باشد؛ تغییری که بدون‌شک می‌تواند به پیکره مدیریتی دو باشگاه سرخابی پایتخت که اتفاقا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند، آسیب جدی وارد کند.

6641