عکس؛ تعداد زیاد هواداران والنسیا در اطراف ورزشگاه، پیش از بازی با بارسلونا

عکس؛ تعداد زیاد هواداران والنسیا در اطراف ورزشگاه، پیش از بازی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و والنسیا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی می‌شود و چه اتفاقاتی در این دیدار رخ خواهد داد. یکی از نکات و اتفاقات جالبی که پیش از این دیدار رخ داده است، تجمع هواداران والنسیا در اطراف ورزشگاه مستایا پیش از شروع بازی است و این کار در حالی انجام شده که همچنان بیماری کرونا وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در واقع هواداران والنسیا در اطراف مستایا جمع شدند تا از تیم خود حمایت کنند و این کار را با تعداد بالا انجام دادند. به خاطر شرایط کرونا و پروتکل های بهداشتی، هواداران اجازه ورود به ورزشگاه ها را ندارند و مدت هاست که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هواداران والنسیا با این حرکت در اصل می‌خواستند پیش از بازی حساس تیمشان مقابل بارسا از تیم خود حمایت کنند. اما وقتی ورود به ورزشگاه ها ممنوع است یعنی اینکه انجام این تجمعات هم در دوران کرونا کار صحیحی نیست.

بازی بارسلونا و والنسیا بیش از آنکه برای والنسیا مهم باشد برای تیم هایی مثل رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و سویا اهمیت دارد چرا که این تیم ها در کورس قهرمانی لالیگا هستند.

1470