تکذیب خبر شکایت کانون مربیان از هیات رییسه سابق فدراسیون توسط سعید ناصری: موضع شخصی نادرفریادشیران است!

تکذیب خبر شکایت کانون مربیان از هیات رییسه سابق فدراسیون توسط سعید ناصری: موضع شخصی نادرفریادشیران است!

پایگاه خبری فوتبالی- کانون مربیان فوتبال هر گونه شکایت از هیات رییسه فدراسیون فوتبال در دوره قبل را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اخباری مبنی بر شکایت کانون مربیان فوتبال از هیات رییسه قبلی فدراسیون فوتبال به دلیل قرارداد با مارک ویلموتس و تضییع حقوق بیت المال منتشر شده بود اما هم رییس و هم دبیرکل کانون مربیان این خبر را تکذیب کردند.

در برخی سایتها و کانالها و گروههای واتساپی فعالان حوزه فوتبال خبر آمده بود که کانون مربیان فوتبال ایران به خاطر ماجرای از دست رفتن پول ویلموتس، از هیات رییسه قبلی فدراسیون فوتبال شکایت می کند. 

سعید ناصری دبیر کانون مربیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی هر گونه شکایت از هیات رییسه فدراسیون فوتبال گذشته به دلیل آنچه خطا در عقد قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و تضییع حقوق بیت المال عنوان شده را تکذیب کرده و اعلام کرد: این موضع شخصی آقای نادرفریاد شیران است و ربطی به کانون مربیان ندارد. باز هم تاکید می کنم این موضع کانون مربیان نیست و شاید موضع اعضای این کانون باشد. ولی کانون قصد شکایت از هیچ کسی را ندارد.

ناصری همچنین در ادامه افزود: فضای فوتبال با حضور شهاب عزیزی خادم و فدراسیون جدید یک فضای دوستانه است و کانون با فدراسیون تعامل دارد و در مقابل فدراسیون تلاش می کند تا کرسی این تشکل را در مجمع فدراسیون به آن برگرداند.

دکتر بیژن ذوالفقارنسب رییس کانون مربیان هم در گفت و گوی جداگانه با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی در تکمیل صحبت های دبیر این کانون گفت:" موضوع ویلموتس به فدراسیون قبلی و هیات رییسه آن ارتباط دارد که هنوز با توجه به مطرح بودن پرونده در دادگاه عالی ورزش مشخص نیست حکم آن به نفع کدامیک از طرفین صادر خواهد شد، اما اخباری که مبنی بر شکایت کانون مربیان مبنی بر مدعی بودن در این پرونده و طرح دعوی در مراجع قضایی مطرح شده است صحت ندارد و این نظر شخص برخی افراد است."

ذوالفقارنسب در ادامه گفت: فدراسیون گذشته چه رییس و چه سرپرست و چه دبیرکل هایی که بودند با کانون مربیان نامهربانی کردند. آنها در جلساتی که با حضور وزیر ورزش برگزار شد بارها اعلام کردند از کانون مربیان حمایت می کنند و در عمل چیزی مشاهده نکردیم اما از طریق این تریبون اعلام می کنم این خبر صحت ندارد و در حال حاضر کانون مربیان با فدراسیون فوتبال و شخص شهاب عزیزی خادم روابط دوستانه ای دارد که امیدوارم این همکاری به سود فوتبال ملی و مربیان کشور باشد.

7655