اعلام ترکیب منچستریونایتد و لیورپول؛ جنگ تمام عیار در الدترافورد

اعلام ترکیب منچستریونایتد و لیورپول؛ جنگ تمام عیار در الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یازده نفره دو تیم منچستریونایتد و لیورپول اعلام شد. 

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلستان، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 20 در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. البته لازم به ذکر است که به دلیل ورود هواداران یونایتد به داخل ورزشگاه این بازی فعلا به تعویق افتاده است.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

منچستریونایتد: دین هندرسون، آرون فن بیساکا، ویکتور لیندلوف، هری مگوایر، لوک شاو، اسکات مک‌تامینای، فرد، میسون گرینوود، برونو فرناندز، پل پوگبا و مارکوس رشفورد

سرمربی: اوله گونار سولسشر

لیورپول: آلیسون بکر، ترنت الکساندر آرنولد، ناتانیل فیلیپس، اوزان کاباک، آندرو رابرتسون، تیاگو آلکانتارا، فابینیو، جیمز میلنر، سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح

سرمربی: یورگن کلوپ

از مهم‌ترین غایبان این دیدار می‌توان به آنتونی مارسیال از منچستریونایتد و جو گومز، جوئل ماتیپ، ویرجیل فن دایک و دیووک اوریگی از لیورپول اشاره کرد.  

در حال حاضر منچستریونایتد با 67 امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت شکست در این دیدار، قهرمانی منچسترسیتی در این فصل قطعی خواهد شد. لیورپول نیز با 54 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و 7 امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده به 3 امتیاز در این دیدار نیاز دارد. 

در 5 دیدار اخیر این دو تیم در تمام رقابت‌ها، سهم لیورپول یک پیروزی، منچستریونایتد یک پیروزی و سه دیدار این تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

4416