نیمار برای شکست دادن منچسترسیتی حاضر است بمیرد!

نیمار برای شکست دادن منچسترسیتی حاضر است بمیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است که آن‌ها توانایی لازم برای برگرداندن نتیجه بازی به نفع خود و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه 1-2 به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردند. کوین دی بروین و ریاض محرز برای سیتیزن‌ها و مارکینیوش برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه شب (چهاردهم اردیبهشت ماه) در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. 

نیمار در گفت و گویی با وب‌سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن درباره بازی گفت: "الان باید استراحت کنیم و سپس روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. ما دیدار سختی مقابل سیتی در دور رفت داشتیم، اما باید به شکست دادن آن‌ها ایمان داشته باشیم. نباید کاری به آمار و ارقام و شانس پیروزی‌مان در رسانه‌ها کاری داشته باشیم. فکر می‌کنم که هر طرفدار پاری سن ژرمنی باید به ما ایمان داشته باشد. من در خط مقدم قرار می‌گیرم و اولین جنگجو این تیم برای این دیدار خواهم بود. من با تمام توان خود وارد میدان خواهم شد و هر کاری برای پیروزی، انجام می‌دهم حتی اگر قرار باشد روی زمین فوتبال بمیرم."

4416