کادوی بامزه‌ای که بکام در روز تولدش دریافت کرد؛ دو بادکنک شبیه خودش!

کادوی بامزه‌ای که بکام در روز تولدش دریافت کرد؛ دو بادکنک شبیه خودش!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید باورنکردنی به نظر برسد اما دیوید بکام امروز 46 ساله شد. بازیکن اسبق فوتبال انگلیس با وجود این که سالهاست از فوتبال بازنشسته شده همچنان یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین شخصیت های فوتبال دنیا است. او در سالهای اخیر با مدیریت باشگاه اینتر میامی دوره جدیدی را در فوتبال دنیا آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، بکام امروز تولدش را در منطقه فلوریدا در کنار همسرش ویکتوریا جشن گرفت. همسرش که یک طراح مد است حالا تصویر بامزه ای از بکام در روز تولدش منتشر کرده تا به نوعی خلاقانه ترین هدیه ممکن را به او داده باشد.

در حقیقت ویکتوریا دو تندیس بادکنکی از بکام را آماده کرده و سعی کرده که حتی الممکن این بادکنک ها شبیه ستاره اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد باشند. این بادکنک ها پیراهن صورتی که لباس باشگاه اینترمیامی است را به تن کرده اند. ویکتوریا می گوید که نمی توان انکار کرد که این بادکنک ها شباهت زیادی به دیوید دارند و البته در توصیف تصویر نوشته است که بکام در کنار دو هم تیمی خود در اینترمیامی عکس گرفته است!

ویکتوریا که یک سال بزرگتر از دیوید است در پیام تبریک خود نوشته است:" به نظر می رسد که توانستی با من همسن شوی! تو یک همسر بسیار خاص و یک پدر فوق العاده هستی. تولدت مبارک. خیلی دوستت داریم."

4125