سرمایه گذاری و تجارت های جالب مدافع سابق لیورپول بعد از بازنشستگی

سرمایه گذاری و تجارت های جالب مدافع سابق لیورپول بعد از بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی - "دنیل اگر" در هشت فصل حضور خود در آنفیلد تا جایی که می توانست به لیورپول خدمت کرد. این مدافع در روزهای بزرگ و درخشان لیورپول در دوران مدرن نقشی نداشت اما حدود 250 بازی برای سرخ ها انجام داد و جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس را برد.

به گزارش فوتبالی، "اگر" پس از سالها حضور در لیورپول به کشورش برگشت تا برای تیم بروندبی بازی کند و در نهایت در سال 2016 در سن 31 سالگی از فوتبال بازنشسته شد.  شاید زمان بازنشستگی این مدافع با توجه به سنش زودهنگام به نظر برسد اما او برنامه های روشنی برای زمان بازنشستگی خود از فوتبال داشت. 

هواداران لیورپول به خوبی به یاد دارند که "اگر" در سن 21 سالگی و در زمانی که به تیمشان ملحق شد، چهره ای جوان و محجوب را داشت اما وقتی آنفیلد را ترک کرد تقریبا در کل بدنش خالکوبی انجام داده بود و کل دو دستش را مملو از طرح های مختلف خالکوبی کرده بود. حالا اشتیاق اگر به خالکوبی باعث شده تا یک کمپانی برای خالکوبی به نام "تاتادو" تاسیس کند، شرکتی که میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد و حتی خودش هم خالکوبی کردن را آموزش دیده و این کار را انجام می دهد. یکی از خالکوبی های وی ، شعار معروف هواداران لیورپول است یعنی "تو تنها قدم نخواهی زد."

اگر بعد از آن از دانمارک خارج شد و به اسپانیا رفت و در منطقه ماربیا یک کمپانی تخلیه فاضلاب به نام "کلواگر" را تاسیس کرد.  این کمپانی سالی یک میلیون پوند درآمدزایی دارد و به نظر می رسد که سرمایه گذاری در این حوزه کاملا موفق بوده است.

از سویی بنیاد خیریه اگر نیز مراسم هایی را برگزار می کند که ستارگانی نظیر استیون جرارد به این مراسم ها دعوت می شوند. البته اگر کلا فوتبال را هم کنار نگذاشته چرا که در تابستان این سال هدایت تیم کوگه را به عهده گرفت.

4125