پرسپولیس شجاع را نمی خواهد

پرسپولیس شجاع را نمی خواهد

پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه پرسپولیس مذاکره ای برای بازگشت شجاع خلیل زاده و حضور مجدد او در جمع قرمزها انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که روز گذشته برخی رسانه ها مدعی شدند شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته قرمزها قرار است با فسخ قرارداد به پرسپولیس برگردد تا از ابتدای فصل آینده و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کند اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این باشگاه تا به امروز هیچ مذاکره ای با خلیل زاده برای بازگشت به پرسپولیس نداشته است.

شجاع خلیل زاده که یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد فصل آینده را نیز در لیگ ستارگان قطر و باشگاه الریان توپ خواهد زد و از وضعیت حال حاضر خود در این باشگاه رضایت کامل دارد، هر چند باشگاه الریان هم اجازه جدایی به مدافع ایرانی خود نخواهد داد و لوران بلان او را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی خود در خط دفاعی به کار می گیرد و اعتقاد ویژه ای به او دارد.

شجاع خلیل زاده پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا در بازگشت به ایران به دلیل اختلاف با مهدی رسول پناه مدیرعامل قرمزها و اعضای هیات مدیره از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد و به الریان قطر پیوست تا پیش از فینال آسیا شوک عجیبی به قرمزها وارد کند، پیوستن شجاع خلیل زاده به الریان واکنش های زیادی را از سمت هواداران این تیم به همراه داشت و اعلام کردند به هیچ وجه مایل به پذیرفتن مجدد این بازیکن نیستند.

اخبار بازگشت شجاع از زمانی منتشر شد که نشریه استاد الدوحه قطر اعلام کرد کنعانی زادگان به الاهلی قطر می رود، هر چند که جدایی کنعانی به نظر قطعی می رسد اما مدیران باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم به دنبال بازگشت مدافع سابق این تیم نیستند.

روز گذشته معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز در گفت و گو با رسانه رسمی قرمزها اعلام کرد: " طبق خواسته مدیریت باشگاه، به زودی شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده و باشگاه فعلی وی یعنی الریان قطر در DRC یا اتاق حل و فصل اختلافات فیفا ثبت و پیگیری خواهد شد. " بیان همین خبر از سوی سایت باشگاه پرسپولیس نشان می دهد روابط شجاع و مدیران پرسپولیس زیاد هم خوب نیست و آنها بیشتر از خود شجاع به دنبال حقوق این باشگاه از محل انتقال او به باشگاه الریان هستند.

پرسپولیس و الریان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند علیرغم حضور شجاع خلیل زاده در ترکیب این تیم و حضور در خط دفاعی نماینده قطر مقابل این تیم در 2 بازی رفت و برگشت به برتری برسند.

7655