وحشت دورتموند از مصدومیت شدید مدافع جوان؛ فصل بعد را از دست می‌دهد؟

وحشت دورتموند از مصدومیت شدید مدافع جوان؛ فصل بعد را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند نتوانست صعود خود به فینال جام حذفی آلمان را زیاد جشن بگیرد چرا که ماتئو موری بازیکن جوان این تیم در پایان بازی با مصدومیتی بسیار شدید مواجه شد. این بازیکن به علت پیچ خوردکی پای راستش با مصدومیتی وحشتناک مواجه شد که حتی ارلینگ هالند ستاره دورتموند که در سکوهای ورزشگاه وستفالن بود هم از شدت این مصدومیت کاملا شوکه شد و دستانش را به سرش کوبید. شدت دقیق این مصدومیت در روزهای یکشنبه یا دوشنبه مشخص خواهد شد اما دورتموند در حال حاضر نگران است که این بازیکن با مصدومیت شدیدی مواجه شده باشد که حتی بخش قابل توجهی از فصل بعد را هم از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، سباستین کهل عضو تیم مدیریت ورزشی دورتموند در گفتگو با شبکه اسپورت 1 گفت:" مصدومیت شدیدی است. این بچه پیش از این هم تجربه مصدومیتی شدید را داشته است. در تصاویر به نظر می رسید که ضربه خیلی شدید بوده است. کل استادیوم صدای فریادهایش را می شنیدند. همه به خاطرش ناراحت هستیم. با مصدومیت ماتئو با جدیت بیشتری در فینال حضور پیدا خواهیم کرد. او نمی تواند در برلین با ما باشد و باید به خاطر او جام را بالای سر ببریم."

موری که در آکادمی بارسا رشد کرده در سال 2018 نیز به خاطر مصدومیتی شدید 9 ماه از میادین دور بود. حالا دورتموندی ها نگران هستند  که مصدومیتش همان قدر شدید باشد. ادن ترزیچ سرمربی دورتموند گفت:" امیدواریم که اجازه بدهند که خانواده اش او را در بیمارستان ملاقات کنند. وقتی که ببینی فرزندت این گونه از استادیوم خارج می شود و نتوانی او را ملاقات کنی، خیلی دردناک است. امیدوارم که خانواده اش بتوانند از او حمایت کنند."
4125