مسی و گریزمان در خطر از دست دادن بازی مقابل اتلتیکو مادرید

مسی و گریزمان در خطر از دست دادن بازی مقابل اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازیکن بارسلونا که همه آنها مقابل والنسیا در مستایا فیکس خواهند بود، اگر در بازی امشب کارت زرد بگیرند بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید در روز شنبه هجدهم اردیبهشت در ورزشگاه نیوکمپ را از دست می دهند: لیونل مسی، فرنکی دی یونگ، آنتوان گریزمن و سرجیو مینگزا.

به گزارش فوتبالی، دو بازیکن آرژانتینی و هلندی چند هفته ایست که در مقابل کارت گرفتن مقاومت می کنند در حالی که دو بازیکن فرانسوی و کاتالان در بازی پنجشنبه مقابل گرانادا در مقابل دریافت کارت زرد ایستادگی کردند و آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند. کومان قبلا گفته است که خطر پنج کارته شدن بازیکنانش روی تصمیم هایش برای چیدمان ترکیب تاثیری نمی گذارد.

طبیعتا اگر هر کدام از این چهار بازیکن امشب کارت زرد بگیرند، کومان دچار سرگیجه و نگرانی جدی برای بازی حساس مقابل اتلتیکو خواهد داشت. بارسلونا اگر بخواهد شانسی برای بردن لالیگا داشته باشد باید هر پانزده امتیاز بعدی را کسب کند و هر پنج بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و بازی مقابل اتلتیکو نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بارسا باید به مصاف صدرنشین لالیگا برود. البته پنج پیروزی نیز قهرمانی بارسا را قطعی نمی کند چرا که باید منتظر امتیاز دادن رئال مادرید هم باشند.

4125