آخرین وضعیت کفش طلا؛ کدام بازیکنان شانس آقای گلی اروپا را دارند؟

آخرین وضعیت کفش طلا؛ کدام بازیکنان شانس آقای گلی اروپا را دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی – کم کم به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و به همین دلیل تکلیف عناوین مختف چون قهرمانی لیگ‌ها و آقای گل‌ها در حال مشخص شدن است. در همین زمینه شاید برای بسیاری جای سوال باشد وضعیت کفش طلای اروپا به چه ترتیب است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر رابرت لواندوفسکی با ۳۶ گل در رده اول برترین گلزنان اروپا قرار دارد. او سال گذشته هم می‌توانست این عنوان را کسب کند اما قافیه را به ایموبیله باخت.

در رده دوم لیونل مسی قرار دارد که با وجود افت در این فصل اما ۲۶ گل به ثمر رسانده و در نیمه دوم فصل اوج گرفته است.

کریستیانو رونالدو با ۲۵ گل در رده سوم قرار گرفته. او  امسال کرونا گرفت و چند بازی را از دست داد اما هنوز امید دارد تا شاید دستش به کفش طلای اروپا برسد. جایزه‌ای که از سال ۲۰۱۵ دریافت نکرده است.

رتبه سوم البته به طور مشترک در اختیار رونالدو، هالند، آندره سیلوا و امباپه است. هالند هم ۲۵ گل زده و می‌تواند باز هم آمار خود را بهتر کند. او مشتریان زیادی دارد اما احتمالا امسال هم در دورتموند خواهد ماند. آندره سیلوا، مهاجم سابقه میلان و سویا که هم اکنون در اینتراخت بازی می‌کند هم ۲۵ گل زده و شانس کسب عنوان را دارد. کیلیان امباپه هم که امسال بی‌نظیر کار کرده با وجود مصدومیت و ابتلا به کرونا توانسته ۲۵ گل به ثمر برساند.

رتبه ششم هم به طور مشترک در اختیار کین، بنزما و لوکاکو با ۲۱ گل است و در رتبه‌های بعد هم افرادی چون جرارد مورنو و صلاح قرار دارند.

1101