نصرتی: چیزی که ژاوی درباره فولاد گفت، درست بود

نصرتی: چیزی که ژاوی درباره فولاد گفت، درست بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تمجید از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، حذف فولاد را بدشانسی این تیم دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان و حذف از جام حذفی گفت: با توجه به این‌که پنجره نقل و انتقالاتی و نمی‌خواستیم فشار به بازیکنان‌مان بیاید، از 11 بازیکن فیکس‌مان استفاده نکردیم و به بازیکنان جوان و امید میدان دادیم؛ عملکرد بازیکنان‌مان علی‌رغم این‌که ما بازی را واگذار کردیم، به نسبت خوب بود. ضمن این‌که گل‌گهر واقعا تیم قدرتمندی است و یک سرمربی کارکشته بالای سر این تیم است و نفرات خوبی دارند و در لیگ هم شرایط خوبی دارند و در بازی‌های گذشته فوق‌العاده بوده‌اند.

وی افزود: تصمیم ما این بود که به بازیکنان جوان فرصت بدهیم تا خودشان را ارزیابی کنند و به اصطلاح تنه به تنه شوند که به خواسته‌مان رسیدیم؛ چون هدف اصلی ما رقابت‌های لیگ یک است و این‌طور نیست که به مسابقات جام حذفی چشم داشته باشیم، فقط نگاه‌مان به این مسابقات به عنوان بازی تدارکاتی برای بازیکنان جوان است.

نصرتی درباره نمایش تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اول از همه به هر چهار نماینده خسته نباشید می‌گویم؛ حتی به تیم فولاد هم تبریک می‌گویم، واقعا عملکرد خیلی خوبی داشتند. در پلی‌آف توانستند تیم العین را با قدرت شکست بدهند و عملکرد خیلی خوبی داشتند اما واقعیت این است که کمی بدشانس بودند، بازی با السد تا دقایق پایانی پیش بودند و اگر آن بازی را می‌بردند چه بسا حتی می‌توانستند صعود کنند.

او ادامه داد: پرسپولیس که فوق‌العاده و بی‌نظیر بود و نشان داد که قدرت اول آسیاست و مدعی اصلی قهرمانی است؛ استقلال هم نسبتا خوب بود و در بازی آخر بسیار تحت‌فشار بازی کرد اما آن‌ها هم توانستند بازی را ببرند. البته درست است که تیم الشرطه خیلی تیم منسجم و قدرتمندی نبود.

سرمربی پارس جنوبی جم با تمجید از عملکرد تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور هم کار بسیار بزرگی را انجام داد، چرا که یار زیادی را در اختیار نداشت و در قیاس با سه نماینده دیگرمان به لحاظ نفرات، نفرات کمتری داشت و حتی بازیکن خارجی هم نداشت ولی توانست فوق‌العاده کار کند و جا دارد به مجموعه باشگاه تراکتور و خود رسول خطیبی تبریک بگویم.

نصرتی در واکنش به حذف تیم‌های السد و الدحیل گفت: السد در همان بازی اول مقابل فولاد، چون در لیگ‌شان با اختلاف فاحشی قهرمان شده بود تصورش این بود که نتیجه گرفتن در آسیا هم راحت است اما وقتی آمد و با فولاد بازی کرد، تا دقایق پایانی از این تیم عقب بود و به سختی توانست مساوی کند و فهمید شرایط رقبای ایرانی متفاوت از تیم‌هایی است که در لیگ قطر با آن‌ها بازی می‌کند. فولاد بدشانس بود وگرنه چه بسا همان بازی اول السد را می‌برد، شرایط تغییر می‌کرد و با اعتماد به نفس بالاتری بازی‌ها را ادامه می‌داد و حتی گزینه اصلی صعود شود.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از سوی دیگر هم السد متوجه شد که اینجا شرایط کاملا متفاوت است و همه چیز پول نیست و یکسری از بازیکنان با قلب و دل‌شان بازی می‌کنند، موضوعی که خود ژاوی هم به آن اشاره کرد؛ نکته دیگری هم که درباره فولاد باید بگویم این‌که صالح حردانی هم که کرونا گرفت، خیلی نبودش به چشم آمد، چون واقعا داشت در سمت راست فولاد هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع فوق‌العاده کار می‌کرد و نبودش به چشم آمد.

محمد نصرتی درباره تغییر چهره‌اش که تصویر آن روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، توضیح داد: نزدیک به دو هفته در خانه بودم و نتوانستم به آرایشگاه بروم و گفتم تنوعی هم باشد؛ امیدوارم این بیماری هر چه سریع‌تر ریشه‌کن شود و مردم بتوانند به زندگی عادی‌شان برگردند، واقعا الان آن کسی که آمد از ما تست گرفت، می‌گفت از هر 10 نفر 7 نفر به این ویروس آلوده شده‌اند، امیدوارم مردم مراقبت کنند و انشالله که واکسیناسیون به سرعت انجام شود و مردم در صحت و سلامت باشند.

7474