دو غول فوتبال ایتالیا به دنبال خرید هافبک جوان بارسلونا

دو غول فوتبال ایتالیا به دنبال خرید هافبک جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ریکی پوچ بازیکن بارسلونا در برنامه های رونالد کومان در بازیهای اخیر جایی نداشته و درخشش ایلایکس موریبا وضعیت را برایش خراب تر هم کرده است. حالا از ایتالیا خبر می رسد که دو غول فوتبال ایتالیا برای جذب این بازیکن آینده دار فوتبال اسپانیا دست به کار شده اند.

به گزارش فوتبالی، وبسایت کالچیومرکاتو خبر داده است که یوونتوس و اینتر به صورت جدی شرایط جذب ریکی پوچ را برای فصل آینده دنبال می کنند. دو باشگاه ایتالیایی به خاطر مشکلات مالی نمی توانند هزینه زیادی را برای خریدها داشته باشند اما ممکن است که پوچ را با برخی بازیکنان خود معاوضه کنند.

اینتر می داند که بارسلونا به دنبال خرید لوتارو مارتینز است و شاید پوچ به بخشی از این انتقال تبدیل شود. البته باستونی دیگر بازیکنی است که می تواند با هافبک جوان بارسا معاوضه شود. یوونتوس نیز گزینه هایی همچون فدریکو برناردسکی، آدرین ربیو، رودریگو بنتانکور و آرون رمزی را می تواند به عنوان بخشی از انتقال به بارسا پیشنهاد بدهد. پوچ در سه ماه اخیر در بارسلونا فیکس نبوده است و در بازیهای اخیر نقش بسیار کمرنگی داشته است. البته جدایی کومان از بارسا در پایان فصل شاید شرایط این هافبک جوان را دستخوش تغییر کند.

4125