طرح لباس احتمالی اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۳-۲۰۲۲؛ عجیب و متفاوت!

طرح لباس احتمالی اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۳-۲۰۲۲؛ عجیب و متفاوت!

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه فوتی هدلاینز با انتشار یک عکس از طرح لباس احتمالی اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۳-۲۰۲۲ رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز بسیاری از تیم‌ها از طرح لباس خود برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ رونمایی نکرده‌اند اما طرح لباس اتلتیکو مادرید برای ۲ فصل دیگر هم لو رفته. ابتدا رسانه گل د سرجیو یک تصویر بسیار کوچک از طرح لباس منتشر کرد که یک رسانه دیگر با استفاده از همان تصویر کوچک اقدام به طراحی کامل لباس کرده. طرح کامل آن لباس به شکل زیر در آمده:

طرح لباس احتمالی اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۳-۲۰۲۰؛ عجیب و متفاوت!

اتلتیکو مادرید همیشه به طور سنتی راه راه سفید و قرمز بر تن می‌کرده با شورت ورزش آبی. این بار هم در طرح لباس از همان رنگ‌ها استفاده شده اما به شیوه‌ای جدید. لباس جدید اتلتیکویی‌ها راه راه خواهد بود اما به صورتی مورب و کاملا نامنظم. طرحی بسیار عجیب که یا مورد استقبال فراوان هواداران این تیم قرار خواهد گرفت یا مورد انتقاد شدید آن‌ها.

این طرح قطعی نیست و رسانه‌ای که فوتی هدلاینز نوشته دقت این عکس نزدیک به ۸۰ درصد از طرح اصلی است و احتمالا آستین‌ها و یقه در طراحی اصلی تفاوت پیدا خواهد کرد اما به هر حال تنوع به کار برده شده در راه راه‌های لباس به نوبه خود جالب است.

1101