پایان هفته سی ام؛ سقوط یک پله ای ماریتیمو

پایان هفته سی ام؛ سقوط یک پله ای ماریتیمو

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ماریتیمو که با تساوی بدون گل در برابر براگا 33 امتیازی شده بود و به رده یازدهم جدول صعود کرده بود با مشخص شدن نتایج همه دیدارهای این هفته در رده دوازدهم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ماریتیمو در هفته های اخیر جهش فوق العاده ای در جدول رده بندی لیگ برتر داشته و این به لطف ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و هم چنین نتایجی بوده که این تیم به دست آورده است. صعود از رتبه ی هفدهم به رتبه ی دوازدهم بدین معنی است که در فاصله چهار هفته مانده به پایان بازی ها ماریتیمو خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نمی کند. هر چند که فاصله ها نزدیک است و برای اینکه خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شود باید به این بازی ها و نتایج خوب ادامه دهد. 

پورتو با مهدی طارمی با وجود برد ارزشمندی که در هفته ی سی ام بدست آوردند هم چنان تیم دوم جدول هستند. با 6 امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ به این دلیل که صدرنشین هم حریف خود را شکست داد. اگر چه جبران 6 امتیاز در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی ها روی کاغذ امکان پذیر است اما با توجه به روندی که اسپورتینگ دارد به نظر می رسد پورتو باید به کسب عنوان نایب قهرمانی در این فصل از بازی ها اکتفاء کند. البته تثبیت این جایگاه هم برای پورتو حائز اهمیت است به این خاطر که در تعقیب خود تیم بنفیکا را می بیند که چهار امتیاز کمتر اندوخته است.

7474