لو رفتن مکالمه تمسخرآمیز ریاض محرز با بازیکن پی‌اس‌جی

لو رفتن مکالمه تمسخرآمیز ریاض محرز با بازیکن پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با نمایشی خوب توانست پی اس جی را در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد. تیم پپ گواردیولا  بازی باخته را با گلهای دی بروینه و ریاض محرز با برد دو بر یک عوض کرد و حالا فاصله چندانی تا صعود به فینال چمپیونزلیگ در استانبول ندارد.

به گزارش فوتبالی، دقایق پایانی بازی پی اس جی و سیتی البته پرحاشیه و جنجالی دنبال شد.  پی اس جی در فاصله پانزده دقیقه به پایان ده نفره شد و ادریسا گوئی به علت تکل روی پای ایلکای گوندوگان اخراج شد. بازیکنان پی اس جی به شدت اعتراض داشتند. حالا تصاویر جدیدی از کل کل بازیکنان دو تیم پس از این خطا  منتشر شده است که نشان می دهد محرز با میشل باکر مدافع چپ جوان پی اس جی دچار درگیری لفظی شده است. باکر در تابستان گذشته از آژاکس به پی اس جی ملحق شد و در این فصل 37 بازی با پیراهن پی اس جی داشته است. اما به نظر می رسد که محرز کلا این بازیکن را نمی شناسد.

در تصاویر منتشر شده از این درگیری، محرز از داور می خواهد که صحنه را بازبینی کند. مهاجم 30 ساله از داور می خواهد که به مانیتور مراجعه کند و صحنه را با مشورت اتاق داور ویدیوی بازبینی کند:" برو و چک کن. باید بروی و چک کنی."

بعد از  آن باکر سر راه محرز سبز می شود و خطاب به بازیکن الجزایری می گوید:" چرا چنین چیزی می خواهی؟ تو که اصلا چیزی ندیدی." که محرز در جوابش می گوید:" برو کنار، این یارو اصلا کی هست؟"

گوئی در نهایت از زمین خارج شد و طبیعتا در بازی برگشت نیز نمی تواند به پی اس جی کمک کند. 

4125