واکنش زیدان به پیروزی برابر اوساسونا و مصدومیت واران

واکنش زیدان به پیروزی برابر اوساسونا و مصدومیت واران

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اوساسونا خوشنود است و همچنین ابراز امیدواری کرد که مصدومیت رافائل واران جدی نباشد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از هفته سی و چهارم لالیگا دو تیم رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم رفتند که در نهایت لوس بلانکوس با دو گل کاسمیرو و ادر میلیتائو به پیروزی رسید و بار دیگر فاصله خود را اتلتیکومادرید صدرنشین به دو امتیاز کاهش داد. نکته نگران کننده برای هواداران رئال مادرید، مصدومیت واران در این دیدار بود. 

به نقل از سایت مارکا، زیدان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "امیدوارم مصدومیت واران جدی نباشد، اما الان چیز دقیقی نمی‌توانم بگویم. واران می‌گوید چیز خاصی نیست و امیدوارم همین‌‌طور نیز باشد."

او در ادامه نیز افزود: "اتفاقات زیادی برای ما در این دیدار رخ داد، اما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و می‌خواهیم تا پایان بجنگیم و می‌دانم که ‌می‌توانیم. نمی‌خواهم بگویم که فاتح همه عناوین می‌شویم، می‌گویم که تمام تلاش خود را برای پیروزی در تمام بازی‌ها به کار می‌گیریم."

در دیدار برابر اوساسونا، هازارد پس از 3 ماه برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش خوبی نیز در طول هفتاد دقیقه از خود نشان داد.

"عملکرد ادن خیلی خوب بود. مخصوصا در آن پست، نزدیک کریم بنزما به نظرم بسیار خوب کار کرد. امروز ما از نظر فیزیکی و ذهنی خیلی خوب بودیم. ما هر سه روز یک بار، بازی می‌کنیم و همین باعث می‎‌شود تا جزئیات مهم باشند."

4416