دو تیم حاضر در فینال جام حذفی آلمان مشخص شدند

دو تیم حاضر در فینال جام حذفی آلمان مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند بازی خود در نیمه نهایی جام حذفی آلمان را با نتیجه 5 بر 0 برد تا تکلیف دیگر فینالیست جام حذفی آلمان هم مشخص شود و اکنون باید دید که کدام تیم قهرمان این رقابت ها می‌شود. لایپزیگ و دورتموند دو تیم حاضر در فینال رقابت ها هستند و بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های جام حذفی آلمان، خیلی زود حذف شده بود.

به گزارش فوتبالی، دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان، امشب به مصاف تیم هولشتاین کیل رفت و در نهایت در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی برسد و راهی فینال جام حذفی شود تا شانس بالایی برای قهرمانی و فتح یک جام در این فصل داشته باشد و دست خالی این فصل را به پایان نرساند.

در این بازی رویس، بلینگهام، هازارد و رینا (2 بار) برای دورتموند گلزنی کردند و جیدون سانچو هم دو پاس گل داد تا بدین ترتیب عملکرد خوبی داشته باشد.

دورتموند هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و هم شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد و تلاشش برای کسب سهمیه است و اکنون تنها امیدش برای کسب جام، پیروزی در فینال رقابت های جام حذفی مقابل لایپزیگ و قهرمانی در این فصل از رقابت های جام حذفی آلمان است.

1470