ونگر: هوادار رئال مادرید بودم، اما دو بار پیشنهاد آن‌ها رد کردم!

ونگر: هوادار رئال مادرید بودم، اما دو بار پیشنهاد آن‌ها رد کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال فاش کرد که در زمان جوانی طرفدار باشگاه رئال مادریده بوده و همچنین تائید کرد که دو بار پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، زمانی که آرسن ونگر در یکی از روستاهای فرانسه زندگی می‌کرد، رئال مادرید غول فوتبال اروپا، با قهرمانی اروپا بود. 

به نقل از مارکا، سرمربی سابق آرسنال به EFE گفت: "زمانی که کودم بودم، رئال مادرید تیم مورد علاقه‌ام بود. من با دیدن بازی‌های آلفردو دی‌استفانو، فرانک پوشکاش، ریموند کوپا، سانتاماریا و پاکو خنتو بزرگ شدم. آن‌ها تاثیر زیادی روی من گذاشتند. من رئال مادرید را دوست داشتم، اما با گذشت زمان، علاقه‌ام کم‌رنگ‌تر شد."

زمان سرمربی‌گری آرسن ونگر در آرسنال، او با پیشنهاداتی از سوی لوس بلانکوس روبرو شد. 

"من در دو مقطع زمانی می‌توانستم به رئال مادرید بروم و واقعا نیز به این باشگاه نزدیک بودم. خیلی از افراد نمی‌توانند چنین حرفی بزنند. در آن زمان، من درگیر پروژه ساخت ورزشگاه جدیدی که قرار بود جایگزین هایبوری شود، بودم. ما باید بودجه ورزشگاه‌ها را تامین می‌کردیم. تمام هزینه‌های ساخت امارات را خودمان، بدون هیچ کمکی پرداختیم. این دلیلی بود که من به رئال مادرید نرفتم. می‌خواستم این پروژه را به پایان برسانم. من پیشنهادات بعضی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا را رد کردم و الان نیز به تصمیماتم افتخار می‌کنم، زیرا تعهد و وفاداری‌ام را نشان دادم."

4416