ریکاوری ویژه راموس در استخر آب سرد! (عکس)

ریکاوری ویژه راموس در استخر آب سرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید، به تازگی از مصدومیت بازگشته است و به نظر می‌رسد که در بازی حساس رئال مادرید مقابل چلسی در لندن، فیکس باشد. رئال مادرید در آلفردو دی استفانو با چلسی به تساوی یک بر یک رسید و در آن بازی راموس غایب بود و اکنون مادریدی ها اگر می‌خواهند به فینال صعود کنند باید در لندن گلزنی کنند.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس بازی رفت را به علت مصدومیت از دست داده بود و اکنون در حال ریکاوری برای رسیدن به بازی برگشت است و از ترفند ویژه ای استفاده کرده و به سراغ استخر آب سرد رفته است تا به نوعی عضلاتش تقویت شود و بتواند با آمادگی کامل به بازی حساس رئال مادرید مقابل چلسی برسد.

سرخیو راموس در این سال ها تبدیل به یک مهره کلیدی برای رئال مادرید شده است که نبود او در اکثر اوقات به ضرر رئال مادرید بوده است و اکنون باید دید که در بازی مقابل چلسی به چه شکل عمل می‌کند.

راموس قراردادش با رئال مادرید در تابستان به پایان می‌رسد و این هم قضیه دیگری است که باید دید که چه اتفاقی در پی آن خواهد افتاد و راموس در رئال مادرید می‌ماند و تمدید می‌کند یا از جمع مادریدی ها جدا خواهد شد.

1470