الچه 0-1 اتلتیکومادرید؛ قدم بلند روخی بلانکوس برای قهرمانی

الچه 0-1 اتلتیکومادرید؛ قدم بلند روخی بلانکوس برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکومادرید موفق شد به پیروزی ارزشمندی در برابر الچه دست یابد. 

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیا دو تیم الچه و اتلتیکومادرید از ساعت 18:45 در ورزشگاه خانگی الچه به مصاف هم رفتند. این دیدار برای اتلتیکومادرید بسیار مهم بود، زیرا آن‌ها به همراه دو غول اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا در کورس نفس‌گیر قهرمانی قرار دارند و باید برای فتح این عنوان در بازی‌های باقی مانده خود پیروز شوند. 

نیمه اول، اتلتیکومادرید بازی را هجومی آغاز کرد و البته توانست در دقیقه 18 توسط لوئیز سوارز به گل اول دست پیدا کند که داور پس از برررسی صحنه به کمک VAR گل را مردود اعلام کرد. اما حملات اتلتیکومادرید همچنان ادامه داشت و در دقیقه 23 مارکوس یورنته با پاس گل یانیک کاراسکو برای مهمان گلزنی کرد. در دقیقه 45+1 آنخل کوریا اعتقاد شدیدی به خطا پنالتی داشت، اما بار دیگر داور آن را قبول نکرد. 

در نیمه دوم، ابتدا روخی بلانکوس تیم برتر میدان بود، اما رفته رفته الچه از لاک دفاعی خود بیرون آمد و کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. این مالکیت الچه منجر به موقعیت‌های زهردار نشد و مدافعین اتلتیکومادرید به خوبی توپ‌ها را دفع می‌کردند. در دقیقه 90 الچه صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما فیدل پنالتی را به تیرک دروازه زد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 0-1 به سود شاگردان سیمئونه به پایان برسد. 

در حال حاضر اتلتیکومادرید با یک بازی بیشتر و 5 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید و بارسلونا در صدر جدول قرار دارد. 

4416