حمید درخشان در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس گام اول را محکم برداشت/ بازی پرسپولیس و سپاهان 6 امتیازی است

حمید درخشان در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس گام اول را محکم برداشت/ بازی پرسپولیس و سپاهان 6 امتیازی است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گام اول را بسیار خوب و محکم برداشتند و در گام بعدی با همین طروات باید به سوی قهرمانی حرکت کنند.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشت و توانست با ارائه بازی‌های خوب و تماشاگر پسند نتایج خوبی را بدست آورده و با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

درخشان با تمجید از عملکرد مهدی ترابی در این مسابقات می گوید: ترابی در بازگشت به جمع بازیکنان پرسپولیس کیفیت خود را نشان داده است و در نتایج به دست آمده در این مسابقات با آماری که از خود به جای گذاشت نشان می دهد نقش مهم وکلیدی در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی دارد، البته این نکته را باید اضافه کنم که همه بازیکنان در این صعود سهیم بودند و نمی توان زحمات آنها را نادیده گرفت.

سرمربی اسبق قرمزها با تمجید از عملکرد سیدجلال حسینی در این مسابقات گفت: سیدجلال در این مسابقات هم در کار دفاعی و هم در کار حمله بسیار خوب ظاهر شد و در 39 سالگی یک الگو کامل برای بازیکنان این تیم است.

درخشان با اشاره به اخباری که درباره جدایی کنعانی زادگان و نوراللهی منتشر شده است می گوید:این بحث ها را باید مدیران باشگاه به شکلی مدیریت کنند تا آسیبی به تیم نرسد، باشگاه باید قرارداد بازیکنان را بر اساس منافع تیم پرسپولیس بنویسد تا بازیکن به راحتی نتواند جدا شود و با اولین پیشنهاد از باشگاه دور نشوند، اگر قرار باشد هر پیشنهادی برای بازیکن برسد و او به راحتی جدا شود قطعا به تیم آسیب می زند، پیشنهادهای ارائه شده به بازیکنان و مذاکره تا جدایی آنها باید بر اساس پروتکل های معمول در دنیا انجام شود تا منافع باشگاه و بازیکن تامین شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حریف بعدی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می گوید: نتایج به دست آمده از سوی استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی نشان می دهد نباید این تیم را دست کم گرفت، کادر فنی پرسپولیس در ابتدا باید بررسی و آنالیز کاملی از این تیم داشته باشد و خط به خط بازیکنان نماینده تاجیکستان را مورد ارزیابی قرار داده تا بدانند این تیم چه توانایی و شاخص هایی دارد، پرسپولیس باید با اطلاعات کامل مقابل این تیم صف آرایی کند.

درخشان در ادامه به بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان حریف مستقیم این تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر است و به نوعی میشه گفت بازی پرسپولیس و سپاهان یک بازی 6 امتیازی است ، پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با روحیه از لیگ قهرمانان به مسابقات لیگ می رود و در صورت برتری و کسب امتیاز لازم می تواند راه را برای قهرمانی هموار کند.

7655