منچسترسیتی ۲-۰ کریستال پالاس؛ چیزی تا قهرمانی نمانده

منچسترسیتی ۲-۰ کریستال پالاس؛ چیزی تا قهرمانی نمانده

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی با برتری مقابل کریستال پالاس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از ساعت ۱۶:۰۰ تیم کریستال پالاس در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی بود و دیدار خود را مقابل صدرنشین فعلی و قهرمان احتمالی واگذار کرد.

این دیدار با برتری قاطع سیتی در مالکیت و تعداد پاس آغاز شد اما تلاش آن‌ها در نیمه اول ثمری نداشت. نکته مهم عدم حضور بازیکنانی چون دی‌بروین و ایلکای گندوغان بود. پپ در این دیدار به این بازیکنان استراحت داده بود. با آغاز نیمه دوم بازیکنان سیتی تلاش خود را بیشتر کردند و در دقایق ۵۷ و ۵۹ توانستند دروازه کریستال پالاس را باز کنند. گل‌های سیتی  را در این دقایق به ترتیب سرخیو آگوئرو و فران تورس به ثمر رساندند. پس از این گل سیتی‌زن‌ها همچنان بر بازی مسلط بودند و ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و اجازه خودنمایی به رقیب ندادند. شاگردان گواردیولا در این بازی بیش از ۲ برابر رقیب به سمت دروازه یورش بردند. بازیکنان منچسترسیتی در این دیدار هیچ کارت زردی نگرفتند. پپ هم دست به تعویض چندانی نزد و تنها زینچنکو را جای فرناندینیو وارد زمین کرد.

گفتنی است منچستر سیتی حالا با ۸۰ امتیاز از ۳۴ بازی در صدر قرار دارد و ۱۳ امتیاز با منچستر یونایتد رده دومی فاصله دارد و به این ترتیب اگر یونایتد بازی خود را شکست بخورد. سیتی قهرمان خواهد شد.

1101