تیم پردرآمدترین بازیکنان دنیا با حضور مسی و نیمار و بدون رونالدو

تیم پردرآمدترین بازیکنان دنیا با حضور مسی و نیمار و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دنیای فوتبال هر سال میلیون ها میلیون یورو را جا به جا می کند. با وجود بحران کرونا و مشکلات مالی همچنان ده ها بازیکن در سرتاسر دنیا درآمدی نجومی را دارند.

به گزارش فوتبالی، حالا آس در گزارشی ترکیب از پردرآمدترین بازیکنان پنج لیگ بزرگ اروپا (اسپانیا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و فرانسه) در پست های مختلف را منتشر کرده است که به طور مثال چهره هایی نظیر کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی در این ترکیب نیستند. 

داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد با درآمد  سالانه 22 میلیون یورو رکورد دار است و پردرآمدترین دروازه بان دنیاست.  سرجی روبرتو، راموس، مارکینیوش و مارسلو خط دفاعی را تشکیل می دهند و البته چهره هایی نظیر فن دایک، دیویس و الکساندر آرنولد غایب هستند. راموس با 15 و مارکینیوش با 14 میلیون یورو پردرآمدترین مدافعان میانی دنیا هستند، سرجی روبرتو که در بارسلونا اغلب در پست دفاع راست بازی می کند، سالی ده میلیون یورو دریافت می کند و مارسلو از رئال مادرید هم پردرآمدترین دفاع چپ دنیاست.

در خط هافبک ، بوسکتس با 15 میلیون یورو پردرآمدترین هافبک دفاعی دنیا است و کروس با دستمزد 18.7 میلیون یورو در پست هافبک میانی رکورد دار است. در پست هافبک هجومی نیز کوتینیو از بارسلونا با دستمزد 23 میلیون یورو رکورد دار است. 

خط حمله را مسی ، نیمار و گریزمان تشکیل می دهند. لئو سالانه بیش از 70 مییلیون یورو دستمزد دریافت می کند و گریزمان پردرآمدترین مهاجم نوک دنیا با دستمزد سالانه 24 میلیون یورو است. نیمار نیز با دستمزد سالانه 37 میلیون یورو این خط حمله را تکمیل می کند.

4125