آقای گل بایرن مونیخ راهی رئال مادرید می شود؟

آقای گل بایرن مونیخ راهی رئال مادرید می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی به ترک بایرن مونیخ فکر می کند و حالا آس گزارش داده است که مدیران رئال مادرید که همواره در فکر خرید لواندوفسکی بوده اند، از این اتفاق استقبال کرده اند.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی 32 ساله تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما ممکن است که در تابستان پیش رو با 60 میلیون یورو از بایرن جدا شود. رئال که در حال حاضر مشکل گلزنی دارد و با امباپه و هالند مذاکراتی داشته، با جذب لواندوفسکی می تواند به صورت موقت مشکلات گلزنی خود را حل کند.

اسکای اسپورت گزارش داده است که پینی زهاوی وکیل لواندوفسکی در حال مذاکره با باشگاه های مختلف است چرا که بایرن به خاطر مشکلات مالی درها را به روی جدایی مهاجم لهستانی نبسته است. 

رئال مادرید تا کنون سه بار برای خرید لواندوفسکی اقدام کرده است اما این تلاش ها ناکام بوده است. اولین تلاش رئال برای خرید لواندوفسکی به سال 2013 برمی گردد، زمانی که مهاجم لهستانی در پیراهن دورتموند در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به رئال گل زد و باعث حذف رئال شد. فلورنتینو پرز بعد  از بازی به روبرت گفت که برای بازی در رئال زاده شده است.  در تابستان 2014 و پیش از آن که لواندوفسکی رایگان به بایرن مونیخ برود هم کوچارسکی، وکیل وقت مهاجم لهستانی با رئال مادرید تماس گرفت و به رئال اعلام کرد که می توانند با پرداخت غرامت 20 میلیونی به بایرن مونیخ برای لغو  پیش قرارداد، لواندوفسکی را بخرند اما در نهایت رئال نخواست که با باواریایی ها وارد جنگ شود.  حالا باید دید که آیا تلاش جدید رئال برای جذب روبرت به نتیجه می رسد یا نه.

4125