مسی کدام واکسن کرونا را تزریق خواهد کرد؟

مسی کدام واکسن کرونا را تزریق خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در آستانه دریافت واکسن کرونا قرار دارد. مهاجم بارسلونا در این تابستان باید با تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا شرکت کند و بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی، تمام شرکت کنندگان در این تورنمنت باید واکسینه شوند.

به گزارش فوتبالی، واکسنی که توسط فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تزریق می شود، واکسن چینی "سینواک" است که پنجاه هزار دوز از جانب این شرکت به فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اهدا شده است. لوئیز لاکایه پو، رئیس جمهور اروگوئه با تلاش های خود توانسته این واکسن را تامین کند. این واکسن در آرژانتین مجوز نگرفته است و به همین خاطر برخی بازیکنان باید به اروگوئه سفر کنند و این واکسن را دریافت کنند. بازیکنان شاغل در اروپا نیز در منزل خود این واکسن را دریافت خواهند کرد و به همین خاطر مسی و بسیاری دیگر از هم تیمی های در تیم ملی آرژانتین در منازل خود در اروپا این واکسن را تزریق خواهند کرد. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تزریق واکسن را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

کوپا آمه ریکای سال 2021 از روز 23 خرداد با میزبانی دو کشور آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد که اولین بازی مسابقات در بوینوس آیرس میان میزبان و شیلی خواهد بود.

4125