زهیوی: مصدومیتم کشیدگی است نه رباط صلیبی

زهیوی: مصدومیتم کشیدگی است نه رباط صلیبی

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن صنعت نفت آبادان می گوید مصدومیتش خیلی جدی نیست و به گفته پزشکان به زودی به مستطیل سبز بر می گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رحیم زهیوی در دیدار صنعت نفت آبادان و خیبر خرم آباد از رقابت های جام حذفی دچار مصدومیت شد تا کادرفنی دست به تعویض اجباری بزنند. برخی از رسانه ها به اشتباه خبر از پارگی رباط صلیبی و دوری یکساله او از فوتبال داده اند اما هافبک نفت در این خصوص گفت: در دیدار با خیبر دچار مصدومیت شدم و رباطم دچار کشیدگی شد و ظرف سه ، چهار هفته آینده به میادین بر می گردم. من مطمئن بودم که در بازی با خیبر به دلیل شرایط خیلی خوبم می توانستم به تیم کمک کنم. حتی در بازی اول حذفی هم دو گل زدم و در این بازی هم با وجود ده نفره شدن داشتیم خوب کار می کردیم. واقعا نمی دانم مصدومیت از شانس بد من بود یا تیم.

او در همین باره ادامه داد: بعضی از رسانه ها زده اند رحیم زهیوی بعد از دوسال رباط پاره کرد درحالی که من نیم فصل اول در مس رفسنجان بودم و چند بازی هم انجام دادم و بعد به صنعت نفت آبادان آمدم که مقابل گل گهر ، پیکان ، پدیده و ذوب آهن بازی کردم و شایعه این که قرار است عمل کنم را تکذیب می کنم زیرا یک کشیدگی ساده است و باید ام آر آی بدهم. همه پزشکان گفتند نهایت تا یک ماه دیگر به میادین بر می گردم.

4731