لو رفتن قصور پزشکی در مرگ مارادونا: 12 ساعت مملو از رنج و درد

لو رفتن قصور پزشکی در مرگ مارادونا: 12 ساعت مملو از رنج و درد

پایگاه خبری فوتبالی - هیئت پزشکی که از جانب دادگستری آرژانتین مامور شده بودند تا تحقیقات را در مورد قصور پزشکی در مورد مرگ دیگو مارادونا انجام بدهند، در گزارش خود اعلام کرده‌اند که رفتار کادر درمان در مواجهه با شرایط مارادونا "نامناسب، ناکارآمد و ضعیف" بوده است.

به گزارش فوتبالی،  گزارش کامل هفتاد صفحه ای در روز دوشنبه به دادگستری ارائه خواهد شد اما بخشی از این گزارش به دست رسانه های آرژانتینی رسیده است. در بخشی از این گزارش نوشته شده است:" کادر پزشکی رفتار نادرست و وحشتناکی را در ورد بیمار داشته اند و نسبت به شرایط وی کاملا بی خیال بودند و رفتار یا برنامه پزشکی-درمانی خود را به درستی انجام ندادند و سلامتی بیماریشان را به دست "بخت و اقبال" سپردند. واکنش کادر پزشکی برای درمان مارادونا نامناسب، ناکارآمد و ضعیف بوده است. آقای دیگو آرماندو مارادونا از دیدگاه پزشکی در شرایطی نبوده است که در مورد سلامتی خود شخصا تصمیم بگیرد و  توان استفاده از مهارت های ذهنی خود را نداشته است.  پزشکان مارادونا نشانه های به خطر افتادن جان بیمار را نادیده گرفته اند در حالی که باید خطرات بیماری های قلبی در نظر گرفته می شد.شروع مرگ مارادونا حداقل 12 ساعت پیش از زمان مرگ قطعی وی در ساعت 12:30 در روز 25 نوامبر بوده است. او علامت های اشتباهی از دردهای طولانی مدت را بروز داده بود و بر ما روشن شده است که بیمار از ساعت 0:30 روز مرگش کنترلی بر شرایط خود نداشته است."

مارادونا در روز 25 نوامبر در خانه‌اش در حومه شهر بوینوس آیرس به علت بیماری قلبی جان خود را از دست داد که حالا به نظر می رسد پزشکان وی یکی از دلایل اصلی مرگش بوده‌اند.

4125