فوتبالیست‌های نوازنده؛ از بالوتلی پیانیست تا آلیسون گیتارنواز!

فوتبالیست‌های نوازنده؛ از بالوتلی پیانیست تا آلیسون گیتارنواز!

پایگاه خبری فوتبالی – تفریحات فوتبالیست‌ها همیشه برای هواداران جای سوال بوده که هر بازیکن در اوقات فراغتش واقعا به چه کاری علاقه دارد. تونی کروس به دارت علاقه دارد و رونالدو به دبرنا اما برخی دیگر از ستاره ها به فعالیت در زمینه موسیقی می‌پردازند و ساز می‌زنند. در همین زمینه رسانه سان به سراغ چند فوتبالیست رفته و علاقه موسیقیایی آن‌ها را بررسی کرده.

به گزارش فوتبالی، آلیسون بکر یکی از علاقه‌مندان پر و پا قرص گیتار است و چندین بار فیلم‌هایی از نوازندگی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده. او بعضا در فیلم‌هایی که از خود منتشر کرده به خوانندگی هم پرداخته.

پیتر چک، دیگر دروازه‌بانی است که به موسیقی علاقه دارد و فیلم‌های زیادی از توانایی‌هایش در زمینه درام‌نوازی منتشر شده است. او حتی در یک آهنگ رسمی هم به درام‌زنی پرداخته. هرچند خواننده آن آهنگ خیلی مشهور نبود.

پاتریک بمفورد، مهاجم تیم لیدزیونایتد از دیگران توانایی‌های بیشتری دارد. او به مدرسه‌ای خصوصی می‌رفته و دانش موسیقی بالایی دارد. بمفورد هم پیانو را به خوبی می‌نوازد و هم ویولون را و البته تصاویری از گیتارنوازی‌اش هم منشتر شده. او گفته: عاشق ویولون هستم اما ویلونسل را سازی یکنواخت می‌دانم.

زمانی که الکسیس سانچز، مهاجم فعلی تیم اینتر به منچستریونایتد پیوسته بود یک ویدیوی جالب از رونمایی‌اش منتشر شد. در آن ویدیو سانچز به پیانونوازی مشغول بود و سان نوشته او نوازنده خوبی است.

اسلوان بیلیچ، مربی فصل گذشته وست بروم که سابقه کسب مقام سوم به همراه کروواسی در جام جهانی ۹۸ را دارد گیتار می‌زند و گرت اینسورث بازیکن سابق تیم‌های انگلیسی گیتار الکتریک می‌توازد. نوبی سولانو، بازیکن نیوکاسل ترومپت می‌زند.

همچنین در دیگر سایت‌ها هم نوشته شده توماس روسیچکی، ملی‌پوش سابق چک توانایی خوبی در نوازندگی گیتار دارد و بالوتلی هم پیانو نوازی چیره‌دست است. چیزی که اصلا به روحیه پرخاش‌گرایانه او نمی‌خورد!

1101