بازیکن سابق آرژانتین: راموس در تیم ملی آرژانتین باشد قهرمان دنیا می‌شویم!

بازیکن سابق آرژانتین: راموس در تیم ملی آرژانتین باشد قهرمان دنیا می‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی – اسکار روجری، ملی‌پوش سال‌ها دور تیم ملی آرژانتین اعلام کرده اگر این تیم بازیکنی مثل راموس داشت قطعا به همراه مسی قهرمان دنیا می‌شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگترین حسرت‌های مسی در دوران کاری‌اش قهرمانی به همراه آرژانتین در رقابت‌های مهم ملی، مخصوصا در جام جهانی است. اتفاقی که علاوه بر مسی خود آرژانتینی ها چه مردم و چه بازیکنان سابق این تیم را ناراحت کرده. اسکار روجری، مدافع تیم بوکاجونیورز که ۹۷ بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده و از بازیکنان با سابقه آلبی سلسته به شمار می‌رود باور دارد آرژانتین از نبود بازیکنی مانند مسی در خط دفاعی‌اش رنج می‌برد.

روجری در گفت و گو با ای اس پی ان گفته: آرژانتین و مسی، به همراه راموس یعنی قهرمانی در جام جهانی. اگر آرژانتین یک راموس در خط دفاعی داشت این تیم به همراه مسی بدون شک قهرمان جهان می‌شد. او یک پدیده است.

روجری گفته: واقعا دوست دارم بازیکنی مانند راموس در تیم ملی‌ام حضور داشته باشد. اگر بازیکنی مانند راموس این روزها در تیم ملی بود ما می‌توانستیم در هر دوره جام جهانی مدعی قهرمانی باشیم. مدافعین خوبی داریم اما بهترین‌های تمام دوران نیست. راموس بهترین است. اگر او آرژانتینی بود عالی می‌شد. او بهتر از من است. او بهتر از همه است.

1101