هزینه ۱۷ هزار پوندی رئال مادرید برای حضور مارسلو در دیدار مقابل چلسی

هزینه ۱۷ هزار پوندی رئال مادرید برای حضور مارسلو در دیدار مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید هزینه‌ای ۱۷ هزار پوندی خواهد کرد تا مارسلو برای دیدار مقابل چلسی در لندن حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید باید این هفته دیدار مهم برگشت خود مقابل چلسی را در چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند. دیداری که در آن به برد یا تساوی پرگل‌تر از ۲-۲ نیاز دارد. خبر بد در این زمینه برای رئالی‌ها این بود که مارسلو در دیدار برگشت غایب است. آن هم به علت حضور در انتخابات شورای شهر مادرید. او از سال ۲۰۱۱ تابعیت اسپانیایی گرفته و به همین علت به عنوان ناظر باید در این رویداد حضور یابد.

مارسلو در این رویداد که از صبح سه‌شنبه برگزار می‌شود تنها پشتیبان است و در صورت بروز مشکل برای دیگر ناظران باید وارد عمل شود اما نکته اینجاست به هر صورت نمی‌تواند به مهراه هم تیمی‌هایش به لندن سفر کند و در بازی حضور داشته باشد. در این زمنیه رسانه آ اس گزارش داده مارسلو والدبباس تمرین می‌کنند و یا سه‌ شنبه شب یا چهارشنبه صبح سوار یک جت اختصاصی ۱۷ هزار پوندی می‌شود تا خود را به لندن برساند.

از سوی دیگر حضور مارسلو در فضای عمومی و برخورد با افراد امری خطرناک است و رئال مادرید با استناد به همین امر می‌خواهد مارسلو از انجام وظیفه‌اش در انتخابات کناره گیری کند که البته این امر از سوی مسئولین رد شد و در حال حاضر اگر یکی از ناظران مشکل پیدا کند و مارسلو مجبور باشد در انتخابات حضور کامل داشته باشد (حضور کامل در روز انتخابات تا پایان رای گیری ممکن است مارسلو را روز چهارشنبه هم درگیر کند) ماجرای سفر او به لندن کاملا منتفی خواهد بود.

1101