عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم

عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در چند بازی از لیگ برتر امسال با سیاست نبودیم و امتیاز از دست دادیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر عاشوری در ارتباط با پیروزی تیمش برابر پارس‌جنوبی در جام حذفی گفت: در مجموع بازی خوب و جذابی بود و خدا را شکر که با نتیجه‌ای قاطع به برد رسیدیم. در جام حذفی چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌های لیگ دسته اول یا دسته دوم همیشه با چند برابر انگیزه به میدان می‌روند، با این حال جای شکرش باقی است که پارس‌جنوبی را شکست دادیم و به مرحله بعدی رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند در جام حذفی مدعی قهرمانی باشد؟» عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و حالا تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با فولاد است. اگر می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم نباید اشتباه کنیم چون در این جام فرصتی برای جبران وجود ندارد. ما هم مثل بقیه تیم‌ها دنبال قهرمانی هستیم تا از یک مسیر کوتاه به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

عاشوری در خصوص 5 برد پیاپی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی، تصریح کرد: خدا را شکر که شرایط تیم خوب شد و این 5 برد یک تکان اساسی به گل‌گهر داد. البته ما در لیگ برتر می‌توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم امادر بعضی از بازی‌ها با سیاست نبودیم و چند امتیاز حساس از دست دادیم. در ادامه لیگ تلاش می‌کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و یک رتبه خوب به دست بیاوریم.

هافبک گل‌گهر در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد واقعا تیم باکیفیتی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم سایستگی صعود را داشت. آنها بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی دارند و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، البته هدف ما برد است و امیدوارم با دست پر اهواز را ترک کنیم.

4731