جایزه جدیدی که به دست نیمار رسید؛ شبیه توپ طلا

جایزه جدیدی که به دست نیمار رسید؛ شبیه توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار بازیکن برزیلی پاریسن ژرمن جایزه "سامبای طلایی"  را دریافت کرد. جایزه ای که از سال 2008 توسط سازمان فرانسوی "سامبا فوت" به بهترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا می رسد. بدین ترتیب نیمار که در سالهای 2014 و 2015 در بارسلونا و 2017 در پی اس جی به این جایزه رسیده بود، برای چهارمین بار آن را برد. تیاگو سیلوا با سه سامبای طلایی بعد از او قرار گرفت.  جایزه ای که از نظر ظاهری شبیه توپ طلاست. نیمار هرگز توپ طلا را نبرده اما رویای آن را در سر دارد.

به گزارش فوتبالی، نیمار با وجود آن که در لیست سه نفره جایزه بهترین بازیکن فیفا در سال 2020 قرار نگرفت و از چهره هایی نظیر لواندوفسکی، رونالدو و مسی پایین تر قرار گرفت اما با پی اس جی به فینال چمپیونزلیگ 2020 رسید و در تیم برتر سال یوفا هم قرار گرفت. 

نیمار در 30 بازی خود با پی اس جی در سال 2020 مجموعا 23 گل و 12 پاس گل به نام خود ثبت کرد و بدین ترتیب با رای هواداران و خبرنگاران از سرتاسر دنیا جایزه سامبا فوت را برد. در سال گذشته آلیسون از لیورپول این جایزه را کسب کرده بود. قطعا رویای بزرگ نیمار این است که به فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال برسد تا بتواند به کسب توپ طلای 2021 امیدوار باشد.

4125