واکنش مهاجم نیوکاسل به درگذشت کمدین محبوب

واکنش مهاجم نیوکاسل به درگذشت کمدین محبوب

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه شب خوان خویا بورخا ملقب به "ال ریسیتاس" (آقای قهقهه) به علت ابتلا به بیماری قلبی و عروقی جان خود را از دست داد. این شخصیت تلویزیونی اسپانیایی به خاطر نحوه بامزه خنده هایش در دنیا شهرت زیادی داشت و تصاویر متحرک (گیف) وی در شبکه های اجتماعی به شکل گسترده ای پخش می شد. او به خاطر شهرتش حتی در مجموعه فیلم های کمدی اسپانیایی "تورنته" نیز حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، شهرت "ال ریسیتاس" فراتر از کشور اسپانیا بود و حتی آلن سن ماکسیمین مهاجم فرانسوی نیوکاسل نیز در پیامی در توییتر از درگذشت وی ابراز ناراحتی کرد، نکته ای که نشان می دهد این کمدین با خنده های بامزه اش در کشور فرانسه که همسایه اسپانیاست نیز شهرت خاصی را پیدا کرده بود.

شهرت "ال ریسیتاس" در فرانسه به حدی بود که به عنوان یکی از نمادهای حزب سیاسی "جبهه ملی" مورد استفاده قرار گرفت. البته فرانسه تنها کشوری نبود که این کمدین در آن مشهور بود بلکه به طور مثال در فنلاند نیز از تصویر او برای تبلیغات پیتزاها استفاده می کردند.  به همین خاطر جای تعجبی ندارد که سن ماکسیمین هم مثل بسیاری دیگر از مردم دنیا طرفدار تصاویر "ال ریسیتاس" باشد و در پیامی حاوی شکلک گریه و قلب فقدانش را تسلیت بگوید.

4125