زیدان تائید کرد؛ راموس برای دیدار مقابل چلسی آماده خواهد بود

زیدان تائید کرد؛ راموس برای دیدار مقابل چلسی آماده خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سرخیو راموس کاپیتان باشگاه رئال مادرید بار دیگر در آمادگی جسمانی کامل به سر می‌برد و می‌تواند لوس بلانکوس را در دیدار مقابل چلسی همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس در طی بازی‌های ملی همراه با اسپانیا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل، یک ماه از میادین دور بود و بازی‌های حساسی رو نیز همچون ال کلاسیکو، لیورپول و دور رفت مقابل چلسی را نیز از دست داد. حال زمانی که رئال مادرید به راموس نیاز دارد، او می‌تواند تیمش را در روز چهارشنبه همراهی کند. 

به نقل از سایت گل، سه شنبه شب دو تیم رئال مادرید و چلسی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا همه چیز به دیدار برگشت در استمفوردبریج کشیده شود. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اوساسونا در روز شنبه به خبرنگاران درباره راموس گفت: "راموس تمریناتش را با ما آغاز کرده و این به معناست که او می‌تواند بازی کند. حالا زمانی که می‌خواهیم فهرست بازیکنان را برای دیدار با چلسی منتشر کنیم، اطلاعات بیشتری خواهیم داشت، اما به نظر می رسد که حال سرخیو خوب است و می‌تواند بازی کند."

4416