میسون: برای نگه‌داشتن کین، نیازی نیست در جمع تاپ فور باشیم

میسون: برای نگه‌داشتن کین، نیازی نیست در جمع تاپ فور باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هری کین مهاجم 27 ساله تاتنهام در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که به دنبال جام‌های قهرمانی است، سرمربی این باشگاه ترسی بابت از دست دادن او ندارد. 

به گزارش فوتبالی، اخبار و شایعات زیادی مبنی بر خروج هری کین از تاتنهام در چند فصل اخیر به گوش می‌رسد و باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد از مشتریان او به حساب می‌آیند. هفته گذشته در فینال لیگ کاپ، دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که در پایان، سیتیزن‌ها با تک گل آیمریک لاپورت به قهرمانی رسیدند تا بار دیگر دست هری کین از جام کوتاه بماند. مهاجم ملی پوش اسپرز تاکنون در دوران بازیگری‌ خود موفق به کسب هیچ جام معتبری نشده است. 

به نقل از سایت گل، با این وجود، میسون اطمینان دارد که حتی در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کین به این باشگاه متعهد خواهد ماند. مربی موقت اسپرز در این باره به خبرنگاران گفت: "فکر نمی‌کنم قرار گرفتن در جمع تاپ فور برای نگه داشتن کین الزامی باشد. هری کین عاشق این باشگاه است و این موضوع را در هفت یا هشت سال گذشته به خوبی ثابت کرده است. او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپاست. همه از این موضوع آگاه هستند و دوست دارم که هری نیز این را بداند. مهم ترین چیزی که در حال حاضر باید روی آن تمرکز کنیم، بازی بعدی است. نمی‌توانیم به حریفان خود بی احترامی کنیم و انرژی خود را صرف چیزهای دیگر کنیم."

4416