پوچتینو: امباپه؟ او از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال است

پوچتینو: امباپه؟ او از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال است

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی است که سران این باشگاه با تمام توان خود برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه قدم برخواهند داشت، حتی اگر در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام شوند. 

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن پس از شکست 1-2 خانگی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، وضعیت خوبی ندارد و حالا باید در روز سه شنبه در ورزشگاه اتحاد مهمان نماینده انگلیس باشد. مهاجم فرانسوی پاریس همچنان به تیم‌هایی همچون رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد لینک می‌شود و آینده او در باشگاه فرانسوی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو می‌گوید که در صورت ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا، او مطمئن نیست که امباپه در پاریس خواهند ماند یا خیر. او در این باره به خبرنگاران گفت: "این سوال را باید از امباپه بپرسید نه من. ما مقابل سیتی شکست خوردیم و می‌دانید که اتفاقات عجیبی در لیگ قهرمانان اروپا رخ خواهد داد. یک سال دیگر از قرارداد کیلیان باقی مانده است. همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام، من و باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان به کار خواهیم برد. مسئولان باشگاه روی این قضیه کار می‌کنند و البته امباپه نیز از حضور در پاریس خوشحال است."

4416