نیاز شدید رئال مادرید به هازارد در ادامه راه

نیاز شدید رئال مادرید به هازارد در ادامه راه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به یک عملکرد درخشان از سوی ادن هازارد وینگر بلژیکی‌اش نیاز دارد. 

به گزارش فوتبالی، نکته‌ای که در هفته‌های اخیر به طور کامل مشخص شد این است که، هیچ بازیکنی در فاز هجومی رئال مادرید همچون کریم بنزما نمی‌تواند برای رقبا خطرساز ظاهر شود. مهاجم فرانسوی 28 گل از 77 گل لوس بلانکوس را در این فصل به ثمر رسانده (بیشتر از یک سوم کل گل‌ها) و حالا آن‌ها در 5 بازی گذشته، فقط 4 گل به ثمر رسانده‌اند و کریم بنزما 3 گل از این 4 گل را زده است. تمامی این‌ها دلایلی است که باید ادن هازارد هر چه سریع‌تر برای کمک به بنزما در خط حمله بشتابد. 

به نقل از مارکا، روز سه شنبه رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی رفت و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه 1-1 متوقف شد. پولیسیچ برای چلسی و کریم بنزما برای رئال مادرید گلزنی کردند. بنزما در آن دیدار جز گل، یک شوت زیبا دیگر هم زد که به تیرک دروازه اصابت کرد. با تمام این قضایا، رئال مادرید هنوز شانس خوبی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب چهاردهمین جام اروپایی را دارد. 

حال اتکا لوس بلانکوس به بنزما در خط حمله باعث شده تا زیدان گزینه‌های دیگری برای قرار دادن در فاز تهاجمی و بر طرف کردن مشکل گلزنی این تیم را بررسی کند. خیلی از هواداران، منتظر بازگشت هازارد به ترکیب هستند تا شاید او بتواند با کیفیتی که در گذشته از خود در چلسی نشان داده، کمی از بار مسئولیت در خط حمله لوس بلانکوس را از دوش بنزما بردارد. 

هازارد قابلیت ایجاد فضا برای هم‌تیمی‌هایش در خط حمله را دارد. چیزی که مشخص است زیدان خیلی به دنبالش است. هازارد به هیچ وجه روزهای خوبی را در مادرید سپری نمی‌کند و با این وجود، زیدان خیلی با او مدارا کرده است. سفیدپوشان مادرید شنبه شب به مصاف اوساسونا خواهند رفت و هواداران این تیم انتظار یک نمایش خوب از هازارد را دارند. 

رئال مادرید در حال حاضر با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تنها 2 امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین فاصله دارد. حال زمان خوبی برای بازگشت هازارد به دوران اوج خود و رقم زدن تفاوت‌هاست. 

4416