دیاباته، استقلال را به پرسپولیس رساند

دیاباته، استقلال را به پرسپولیس رساند

پایگاه خبری فوتبالی- شیخ دیاباته موفق نشد ششمین گلش در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، شیخ دیاباته که با گل کردن پنالتی‌اش در دقیقه 14 سومین پنالتی‌اش در لیگ قهرمانان را تبدیل به گل کرده و پنجمین گلش در این تورنمنت را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 20 بازی هم این فرصت را داشت تا جلوی الشرطه دبل کند.

این بار هم همکاری میلیچ و قایدی مدافعان الشرطه را مجبور به خطای پنالتی کرد تا دیاباته دوباره پشت توپ قرار بگیرد منتهی دروازه‌بان الشرطه این بار مسیر توپ را درست تشخیص داد و اجازه نداد که تیمش گل دوم را دریافت کند.

به این نکته هم اشاره کنیم که دیاباته پیش از بازی امشب، در بازی با الدحیل و الاهلی ضربات پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرده بود تا از 4 پنالتی که نصیبش شده، فقط در گل کردن یکی از آنها ناکام باشد.

دیاباته فعلا با 5 گل زده، از جمع 4گله‌های لیگ قهرمانان جدا شده و به تنهایی در رده دوم برترین گلزنان ACL قرار دارد.

مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل با 8 گل زده بهترین گلزن این تورنمنت است و دیاباته نزدیک‎ترین تعقیب کننده او محسوب می‌شود.

به این نکته هم اشاره کنیم که گل دیاباته باعث شد تا استقلال در کنار پرسپولیس با 14 گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ قهرمانان باشد و در صورتی که یک گل دیگر در بازی امشب به ثمر برساند، به رکورد سپاهان خواهد رسید و در کنار این تیم صاحب بهترین خط حمله تیمهای ایرانی در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد شد. 

4040