کلوپ: اگر در کسب سهمیه ناکام شویم، شرایط مالی سختی را تجربه خواهیم کرد

کلوپ: اگر در کسب سهمیه ناکام شویم، شرایط مالی سختی را تجربه خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اذعان کرد که از شرایط مالی این باشگاه آگاه است و دیدار برابر منچستریونایتد، حکم دیدار مرگ و زندگی را برای آن‌ها خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تنها 5 دیدار تا پایان فصل لیگ برتر انگلستان باقی مانده است، روز یک شنبه دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از هفته سی و چهارم در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. کلوپ و شاگردانش می‌دانند که شکست در این دیدار به معنی کم رنگ شدن امیدهایشان به حضور در جمع تاپ فور و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده است. لیورپول در حال حاضر 4 امتیاز با تیم چلسی رده چهارمی فاصله دارد و در رده ششم است. در هفته گذشته باشگاه لیورپول از ضرر 46 میلیون پوندی این باشگاه به خاطر پاندمی ویروس کرونا خبر داد و کلوپ نیز می‌داند حضور دوباره در لیگ قهرمانان، می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها بکند. 

سرمربی سابق دورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "حضور در لیگ قهرمانان، تجربه‌ای بی نظیر است، به خصوص از نظر مالی برای باشگاه ما. پس اگر در کسب سهمیه ناکام شویم، شرایط مالی خوبی نخواهیم داشت. البته فکر نمی‌کنم که این موضوع، تغییری در ترکیب بازیکنان فصل آینده ایجاد کند. ما هم اکنون از نظر مالی در شرایط سختی قرار داریم و در صورت ناکامی، شرایط سخت‌تر خواهد شد."

4416