شغل جدید هافبک سابق بارسلونا: بساز بفروش!

شغل جدید هافبک سابق بارسلونا: بساز بفروش!

پایگاه خبری فوتبالی - الکس سونگ بازیکن کامرونی اسبق آرسنال و بارسلونا تصمیم گرفته است که با تاسیس یک شرکت ساخت و ساز، شغل جدیدی را برای خود آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق آرسنال اخیرا به عنوان کاپیتان باشگاه جدیدش آرتا سولار به قهرمانی لیگ جیبوتی رسیده است.  اما سونگ به نظر می رسد که یک ماه بعد از قهرمانی، تصمیم گرفته است که آماده دوران بازنشستگی شود و شرکت ساخت و ساز خود را در کامرون تاسیس کرده است. بازیکن 33 ساله تصاویری از فعالیت هایش در حوزه ساختمان سازی در زادگاهش دوالا منتشر کرده است. 

بازیکن اسبق تیم ملی کامرون اخیرا یک مدرسه بین المللی را هم در زادگاهش افتتاح کرده بود. او در اکتبر سال گذشته مدرسه بین المللی کانادایی ها را در دوالا تاسیس کرده بود. 

سونگ پس از ثبت 10 گل در 204 بازی برای آرسنال در سال 2012 از توپچی ها جدا شد. این بازیکن که تجربه 49 بازی ملی را دارد،  بعد از آن راهی بارسلونا شد و در فصل 13-2012 لالیگا را برد. سونگ پس از جدایی از باشگاه سیون سوئیس در پاییز سال گذشته به لیگ جیبوتی ملحق شد.  وی در مصاحبه ای گفته بود:" در دوران حضورم در آرسنال حتی صد هزار پوند هم ذخیره نکردم در حالی که مردم فکر می کردند که باید میلیونر باشم. وقتی بارسلونا به من پیشنهاد داد و فهمیدم که چقدر می توانم درآمد داشته باشم تردید نکردم. به این فکر کردم که همسرم و بچه هایم باید در پایان دوران فوتبالم زندگی راحتی داشته باشند. با مدیر ورزشی بارسلونا ملاقات کردم و به من گفت که قرار نیست زیاد بازی کنم اما برایم مهم نبود چرا که می دانستم که قرار است میلیونر شوم."

4125