در گوا اتفاق افتاد؛ مذاکره شکوری با چند پرسپولیسی برای تمدید قرارداد

در گوا اتفاق افتاد؛ مذاکره شکوری با چند پرسپولیسی برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات مالی خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه را ارائه کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازگشت تا خود را برای بازی های باقیمانده در لیگ برتر ایران و سپس رقابت های آسیایی آماده کند.

سرخپوشان در حالی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر ایران تلاش می کنند که تعدادی از بازیکنان این تیم نظیر احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه و وحید امیری در پایان فصل با اتمام قراردادهایشان می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت رقمی به پرسپولیس، از این تیم جدا شوند.

از این رو ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که همراه با این تیم در کشور هند حضور داشت پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکنان را ارائه کرد و از تعدادی از آنها نیز پیشنهادات مالی را دریافت کرد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد دارد تمدید قرارداد با شاگردان یحیی را زودتر از اتمام رقابت های فصل جاری لیگ برتر انجام دهد منتظر گزارش کتبی شکوری در این باره است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای عقد قرارداد با بازیکنان خود سقف تعیین کند تا همچون سال جاری با گلایه‌های بازیکنان نسبت به تفاوت فاحش در قراردادها روبرو نشود.

1414