رقابت بارسلونا و اتلتیکو برای خرید کاپیتان والنسیا

رقابت بارسلونا و اتلتیکو برای خرید کاپیتان والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - والنسیا در این تابستان باید یک مسئله مهم را حل کند. در حقیقت آنها بعد از اتمام لالیگا و پیش از شروع یورو باید خوزه گایا کاپیتان تیمشان را راضی کنند که بماند و با تمدید قراردادش آینده اش را  روشن کند.

به گزارش فوتبالی، گایا بارها در دوران فوتبالش گفته است که اولویتش این است که در والنسیا بماند و قلبا این تیم را دوست دارد اما تا کنون چندین پیشنهاد از جانب بزرگان اروپا را برای ماندن در تیم کنونی خود رد کرده است. اما عملکرد ضعیف والنسیا در دو فصل اخیر و پروژه ورزشی ناکام باعث شده تا این بازیکن 26 ساله نظرش را عوض کند. گایا تا 2023 با والنسیا قرارداد دارد اما در حال حاضر احتمال جدایی را رد نکرده است.

اگر در نهایت قرار به فروش گایا شود، والنسیا می تواند از فروش وی بیش از 30 میلیون یورو درآمدزایی کند. یکی از جدی ترین مشتریان گایا، بارسلونا خواهد بود. کاتالان ها به دنبال رقیب برای جوردی آلبا هستند که گایا می تواند یکی از گزینه ها باشد. گزینه دیگر اتلتیکو مادرید است چرا که سیمئونه علاقه خاصی به گایا دارد و از خرید وی استقبال می کند. لودی در دو سال اخیر عملکرد مطمئنی در اتلتیکو در پست دفاع چپ نداشته است.

4125