خداحافظی زودهنگام السد با آسیا؟

خداحافظی زودهنگام السد با آسیا؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا السد حذف شده بزرگ لیگ قهرمانان 2021  خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، پاسخ این سوال امشب و بعد از پایان بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.

شاگردان ژاوی که تا قبل از بازی دیشب با النصر، صدرنشین گروه چهارم مسابقات بودند، در دیداری جنجالی و در شرایطی که اشتباه داوری روی نتیجه بازی تاثیر مستقیمی داشت، 1-2 به النصر باختند تا نه تنها شانس صعود مستقیم به مرحله حذفی را از دست بدهند بلکه این احتمال وجود داشته باشد که در همین مرحله گروهی، با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کنند.

در حال حاضر و در شرایطی که هنوز تکلیف دو گروه مشخص نشده، السد به خاطر تفاضل گل کمتر به نسبت الهلال(که هنوز بازی آخرش را انجام نداده) و همچنین تراکتور، شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر ندارد.

بهترین نتیجه برای این تیم قطری، شکست الهلال و استقلال تاجیکستان در بازیهای آخرشان در مرحله گروهی است. البته شکست این دو تیم، به معنای قطعی شدن صعود شاگردان ژاوی نیست و الهلال و استقلال تاجیکستان باید با اختلاف سه و دو گل به حریفانشان ببازند تا تفاضلشان کمتر از السد شود.

این اتفاقات هم به تنهایی برای صعود السد کافی نیست و ژاوی و شاگردانش باید امیدوار باشند که در گروه C که استقلال در آن حضور دارد، بازیهای امشب یا کلا برنده نداشته باشد یا اینکه فقط یکی از بازیهای این گروه با نتیجه‌ای غیر از تساوی به پایان برسد.

اگر نتایج دو گروه A و C باب میل السد رقم بخورد که این تیم می‌تواند به مرحله حذفی برسد در غیر اینصورت السد حذف شده بزرگ مرحله گروهی ACL 2021 خواهد بود.

1984